Voorbereidingen - Reisverslag uit Maastricht, Nederland van Heleen Krabbendam - WaarBenJij.nu Voorbereidingen - Reisverslag uit Maastricht, Nederland van Heleen Krabbendam - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen

Blijf op de hoogte en volg Heleen

28 December 2012 | Nederland, Maastricht

Hey allemaal,

Over 1 dag en 5 weken vertrek ik voor bijna 5 maanden naar Marokko. Mijn vertrek is op zaterdag 2 februari. Retourticket is nog niet geboekt, dus het zou best zo kunnen zijn dat ik nog 2 weken langer in Marokko blijf.
Gister ben ik vaccinaties wezen halen, helaas daar wel ziek van geworden. Hele dag in bed gelegen vandaag.

2 februari komt steeds dichterbij. Ik kan het me nog niet goed voorstellen dat ik straks 5 maanden weg ben.

Via deze blog zal ik jullie op de hoogte houden van mijn avonturen in Rabat.

Liefs, Heleen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Heleen

Actief sinds 13 Juni 2012
Verslag gelezen: 254
Totaal aantal bezoekers 16247

Voorgaande reizen:

02 Februari 2013 - 30 Juni 2013

4.5 maand naar school in Marokko

23 Juli 2012 - 18 Augustus 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: